Mabel

EDGECAM Brukerstøtte

VI er forpliktet til å gi best mulig støtte til våre kunder. Det er vårt mål å maksimere din Edgecam-investering, ved å være best på brukerstøtte og responstid.

Via brukerstøtteportalen, vises alle tidligere registrerte henvendelser, oversikt over påmeldte kurs og fullførte kurs. Kursbevis kan også lastes ned. Henvendelsene kan inneholde fil-vedlegg og all nødvendig informasjon. Du kan når som helst logge deg inn på "min side" og der se status på dine saker.

Vårt mål er at din Edgecam-investering skal maksimeres. Vi anerkjenner at din bedrifts suksess er avhengig av kvalitativ og effektiv leveranse av våre tjenester. Vår support er bemannet av erfarne konsulenter og vi er klare til å besvare våre kunder på en riktig og lett tilgjengelig måte via:

  • Jærtek Brukerstøtteportal 
  • Telefon
  • Fjernhelp
  • E-post