EDGECAM ConsultancyEDGECAM ConsultancyEDGECAM ConsultancyEDGECAM Consultancy

EDGECAM Brukerstøtte

VI er forpliktet til å gi best mulig støtte til våre kunder. Det er vårt mål å maksimere din Edgecam-investering, ved å være best på support og responstid.

Via Jærtek Brukerstøtteportal registreres alle henvendelser, og de som ikke er besvart lyser rødt på skjermen til våre support-konsulenter. Henvendelsene kan inneholde fil-vedlegg og all nødvendig informasjon. Du kan når som helst logge deg inn på "min side" og der se status på dine saker.

Vårt mål er at din Edgecam-investering skal maksimeres. Vi anerkjenner at din bedrifts suksess er avhengig av kvalitativ og effektiv levering av våre tjenester. Vår support er bemannet av erfarne konsulenter. Vi er klare til å svare våre kunder på en riktig og lett tilgjengelig måte via:

Vi viser deg hvordan du kan få tilgang til brukerstøtte-portal, hjelper deg å logge dine behov, og forklarer hvordan du kan kontakte vår kundestøtte. Vi er ikke ferdige før du er 100 % fornøyd med vår leveranse.

 

“Effektive produksjonsprosesser koster dyrt, men det er flere ganger dyrere å la vær. Jærtek CAM har gjennom de siste årene, opparbeidet seg unik kompetanse på tilpasninger mellom programvare og maskiner. Mulighetene vi nå har, til å spesialtilpasse omtrent hva som helst, er bare nydelig! Når det stormer som verst, er det betryggende å ha en leverandør som kan sette seg raskt inn i hva det gjelder og løse opp i problemet hurtig og effektivt. Via Supportportalen, er det fort gjort å rapportere support og via minside har en full kontroll også over status på alle henvendelser. Innrapportert support besvares alltid innen en arbeidsdag.”

Helge Løtveit
CAM Programmer
Rolls-Royce Power Systems

 

Her kan du gå videre til Jærtek Brukerstøtteportal